(8) Read all about it part III

Min lördag so far har bestått av jobb, ligga utslagen hemma (slarvat med allergitabletterna) och umgåtts med kompisar.
Nu har jag precis ätit thai och ska bege mig till Joanna för att spendera kvällen med några fina där.
Sen ska de köra på utgång, men varken jag eller Johanna känner oss tillräckligt fit for fight för att kunna riskera att vara sjuka imon, så vi drar hem till mig och har det mysigt istället.

Hair-dougnut är förresten helt perfekt dagar som denna, när man känner att man egentligen vore duscha håret men inte riktigt pallar.
Snyggt och praktiskt!
Och det håller sig bra- detta är efter fyra cykelturer idag, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0