A day at my second home

Haha asså jag är helt hopplös ibland.
Efter min superhektiska förmiddag/dag har jag i princip legat utslagen fram tills kvällsmat.

Auditions gick finfint och jag kom med.
På barndanserna var det en massa nya små söta ansikten och massa hopp och lek.
Jag var lite smånervös inför min första egna grupp (förutom musikalensemblen förra året) men jag tror det gick bra!
Första gången är ju mycket att känna av nivån på eleverna och sånt.
Sen är det klart att det kan skilja rätt mycket på en 7-årig nybörjare och en 10-åring som har dansat förr, men vem har sagt att det bara ska vara enkelt och kul att vara danslärare?
Det ska nog bli superbra efter ett par gånger!


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Gott att allt fungerat bra idag med dansen och att även auditions gick bra. Lycka till med allt.

2012-09-08 @ 22:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0