Book October 14th in your calanders

Haha min syster är bra hopplös alltså!
Hon säger att vi "bara måste" se Beck, och sen ligger hon här jämte mig i sängen och snarkar innan första reklampausen- kul tjej!
 
Så istället för att kolla aktivt på Beck försöker jag planera vårt bidrag till koreografitävlingen över Facebook-chatten, med stil, låtar och danssal.
Det blir faktiskt deltagade iår också och vi knep en av de sista platserna.
Jag och en tjej som också heter Rebecca och gick ut dans året innan mig tänkte köra en rejäl satsing iår.
Eller ja, vi är ju ute rätt sent, men det är helt klart värt ett försök, haha.
Med tanke på vilka olika stilar vi kan så kan det bli ett väldigt intressant samarbete och det ska bli superkul att testa!
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Lycka till !!! Det kommer säkert att gå bra med den energin Ni besitter.

2012-09-16 @ 22:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0