Can't believe the weekend is already over

Idag lyckades jag försova mig- not good!
Men det ska väl hända alla någon gång och jag är bara glad att det inte var på en jobbdag.

Det blev full fart mot Falkhallen för Thriller-rep.
För första gången hade vi vår andra koreograf, en koreograf/dansare från Göteborg som heter Erwin.
Störtskön kille och jättekul (och jättelångt) pass.
Det är alltid så kul att dansa för någon ny och få bredda sina kunskaper!
Dessutom blev jag utsedd till danskapten, vilket alltid är en komplimang, hihi.

Sen blev det käk på Stantons och det var nog första gången som gänget kunde sitta och faktiskt snacka, haha.

Direkt vidare på tåget mot Halmstad och mer dans, innan jag nu sitter på tåget hem igen.
Oj vad jag saknar att sitta och läsa här, det är riktigt så att det känns fel!
Men när jag flög runt hemma i förmiddags som en tok så var inte att ta med sig en bok det första man tänkte på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0