Cravings for something sweet

Oupsi, lite dålig uppdatering här märker jag, sorry.
Vardagarna går ju lite på rutin nu: upp tidigt, vila, äta, duscha, sova och har jag tur och ork lyckas jag då och då klämma in att träffa en kompis, haha.
Men man kämpar på under vardagarna och lever livet på helgerna helt enkelt.

Nu sitter jag på tåget hem efter en härlig träning med Memento Mori, och jag har typ det värsta sockersuget ever! Inte kul, haha.
Jag är inte farligt sockermonster eller äter mycket onyttigt normalt sett, förutom (!) vid den tiden av månaden.
Då blir jag sockermonstret nummer ett känns det som, haha.
Förhoppningsvis är det inte riktigt så illa...
Men det hjälper ju helt klart att inte ha sötsaker tillgängliga hemma.
Hmm, en apelsin när jag kommer hem istället kanske?
Känns bättre för samvetet, haha.


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Fulla av c-vitaminer också.

2012-09-12 @ 22:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0