Dream it, Earn it, Live it

Jag tänkte förklara lite tanken bakom min tatuering.

Citatet "Dream it, earn it, live it" kommer från början från Fame (det som Sverige har valt att kalla "Blod, svett och tårar").

Visst blir det en symbol för min kärlek till dans, men också gymnastik, kärlek, lycka, och det mesta i livet.
För mig symboliserar citatet att veta vad man vill, kämpa för det och sedan få det, oavsett vad det handlar om- lite som karma typ. Man får vad man förtjänar.

Att kämpa för saker och jobba hårt för sina drömmar har alltid varit viktigt för mig och citatet har varit mitt motto de senaste åren- bland annat står det i min header.

Stjärnor har alltid varit "min" symbol, ända sedan jag var riktigt liten.
De representerar något större, att drömma och att vilja något.
I alla fall för mig.

Så, där hade ni min mininovell bakom tatueringen som jag hade funderat på de senaste två åren och igår tog tag i, haha.

Hoppas ni tycker om den, och lämna gärna en kommentar om ni känner för det.


Kommentarer
Postat av: Ros-Marie

En snygg och välgenomtänkt tatuering. <3

2012-09-07 @ 19:38:59
Postat av: Mari-Anne

Blev jättefint!!!

2012-09-07 @ 23:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0