Having a problem with saying no

Just nu är jag hemma för en skål flingor och ombyte innan kvällens danspass.
Dagen har hittills bestått av jobb och ett första möte med Thriller-casten.

Tanken var ju att jag vänligt skulle tacka nej till min plats på grund av total tidsbrist, men tja... Det gick väl inte jättebra...
Så himla typiskt mig!
Men jag tycker ju allt verkar så kul och så är jag en sån idiot som tänker att jag har klarat av att ha såhär mycket förr.
Jag lär hata mig själv om någon månad när allt är inne i sina intensiva repperioder...
Men jag älskar ju att stå på scen, testa något nytt och med nya människor.

Vem vet vart det bär av i framtiden liksom?


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ta inte på Dej för mycket bara, lite fritid måste Du också ha, eller hur?

2012-09-13 @ 22:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0