I wanna dance with somebody

Idag efter jobbet blev det solning (får ju inte göra det på ett par månader efter tatueringen, så man fick passa på haha) och sen iväg till Halmstad.

Det var första danspasset med Memento Mori-dansarna och jag är ännu mer övertygad än innan om att det kommer bli riktigt grymt!
Härlig stämning i gruppen, hög dansnivå, störtcoola koreografier och ett spännande tema- som bäddat för succé eller? Sure hope so!

En annan riktigt kul grej är att min chef på Folkuniversitetet ringde idag och sa att dansgruppen jag ska få är fullbokad, vilket innebär typ 20 ungar. Lite småläskigt men superkul!
Klarade jag en grupp på 20 pers från 13-26 år i musikalen så ska jag nog allt klara detta med. Men smånervös måste jag erkänna att jag är.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0