Should be in bed but I'm hopeless

Idag efter jobbet blev det en tur inne i stan med Jill innan jag stack hem och Lollo kom hit.
Det blev mat, mys, film (Baksmällan 2- rekomenderas starkt!) och såklart en massa snack.
Även hon har börjat på högskolan så det var ju tvunget att diskuteras, och jag har allt mitt som händer hela tiden.
En riktigt mysig kväll!
 
Sen efter hon stack nu för en liten stund sedan så har jag fixat med det sista inför morgondagens barndans och auditions.
 
Japp, det slog mig igår någon gång att jag ska på auditions imon.
Så det var bara att rota fram en koreografi jag gjorde till Nicki Minajs Turn Me On i våras för att lära klassen och improvisera fram lite svårare teknikmoment här och var.
Kommer jag inte ihåg det får jag improvisera helt enkelt, haha.
Auditions är för en Michael Jackson-show till hösten.
Jag har ingen tid i världen egentligen, men jag lovade en av arrangörerna att i alla fall gå på auditions och sen får vi väl se vad det är för reptider och sånt.
 
Lite auditions, bedömas av jury och umgås en förmiddag med härligt folk har ju aldrig skadat- right?
 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0