The Hunger Games

Idag läste jag ut den i särklass bästa boken jag har läst på länge, kanske till och med någonsin.
Jag har varit smått besatt, haha.
Jag har ju inte mycket ledig tid till att läsa och på kvällarna har jag inte låtit mig läsa för då skulle jag aldrig sluta, men så fort jag har suttit på tåget, vid frukostbordet eller har borstat tänderna så har den åkt fram.
Jag har läst samtidigt som jag har gått (allmän fara här) och flera gånger övervägt om det faktiskt inte går att cykla och läsa samtidigt, haha.

Idag lästes de sista 100 sidorna ut och det första jag gjorde var att beställa hem bok 2 och 3.
Sen såg jag och Eve på filmen, för jag vägrade se den innan jag hade läst boken.

Filmen i alla ära är jättebra, men boken spelar i en helt annan division!
Så gillade ni filmen bara måste ni läsa boken, helst på engelska.
Ni kommer inte ångra er.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0