A big dose of bad luck

Har ni läst förra inlägget så kan ni nog gissa vilket humör jag var på när jag vandrade runt ensam i Göteborg.
Den övervägande tanken var varför tusan jag inte kunde varit frisk och dansat igår och mått dåligt idag istället...
Som tur är så ringde Veronika upp och piggade upp mig med massa kul snack- guld värt i det läget!

De flesta affärerna stängde sju men hederliga Nordstan hade öppet till åtta, så jag strosade runt där lite och unnade mig en ny bh.
Jag unnade mig också färdkost från Espresso House att tröstäta när jag hoppade på tåget hem igen kvart i åtta.

Nej ni, detta var en väldigt onödigt spenderad eftermiddag/kväll, men så kan det gå om man har ordentlig otur.
Jag avslutar denna dagen på spikmattan och med det allra första avsnittet med PLL, och sen är jag glad att påbörja en ny dag.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0