And then we were back to normal again

Jag känner att sena inlägg börjar bli min grej...
 
När jag vaknade idag hade jag huvudvärk och jag ville så otroligt gärna bara ligga kvar och sova hela dagen, men hör och häpna vad ambitiös jag har varit:
Förutom att jobba har jag cyklat totalt 1,5 mil, varit på Monicas jazz och Viccans street.
 Feels good!
 
Dock är pms-sötsuget här så jag svängde inom Ica tidigare idag och köpte godis...
Det kändes riktigt fel att göra på en måndag, men sötsuget var olidligt och jag tyckte att jag förtjänade det, haha.
Rätt skumt med pms ändå, det är enda gången jag äter Marabou... Haha.
 
Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag och allt mitt godis (som är till hela veckan, inte bara ikväll haha) kolla på Hunger Games.
Ciao!
 

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Visst är det gott med lite godis, men annars är det väl till helgerna det är tillåtet. Tycker Du det är gott så ät vilken dag det än är.

2013-04-23 @ 13:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0