Blixtinlägg

Tanken var ju att jag skulle haft en lång, skön sovmorgon, men när det blev så sent så blev det bara en "vanlig" nattsömn i alla fall, haha.
 
Synd att vara så uppbokad en så solig och fin dag, men that's life.
Nu har jag precis kommit hem från ett väldigt trevligt danslärarmöte hos min chef, och det blir bara en blixtvisit på ett par minuter här hemma för att hämta grejer och äta lite innan det bär av till stan igen.
 
Dags för filminspelning, och nerverna är på plats!
Som tur är så är det "lättare" scener idag än imon, så det blir en mjukstart.
Vi filmar så sent eftersom det är scener som utspelar sig på natten och utomhus, så vi behöver mörkret.
På schemat håller vi på ända till två, så jag hoppas att det inte blir alltför kallt ikväll, hehe.
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Hoppas kvällen varit bra och att morgondagen blir likaså.

2013-04-20 @ 22:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0