Dansens Dag Falkenberg

Efter att ha stannat uppe länge med Joanna inatt och snackat så blev det väl ingen riktig sovmorgon, men det fick det vara värt!

Vädergudarna var snälla mot oss idag när vi skulle dansa på en utomhusscen, och bjöd på strålande sol och mycket folk.
Jag hade fyra uppträdanden- med minstingarna, "I wanna dance with somebody" med mina 9-11åringar, "Going in" med Helenas tonårsgrupp och slutligen "In my head/#thatPower" med Dance Fushion- som idag bara bestod av mig och Rebecca eftersom Christerl inte kunde.

Allt gick finemang!
Det var kul att se de andra uppträdandena och vi fick gott om uppskattning för våra.
Dessutom var det en härlig stämning att ha det utomhus igen!
Enda nackdelen var när man skulle byta om...

Efter alltihopa drog jag och Rebecca oss till danssalen för att fortsätta koreografera. Inför morgondagen så har vi nämligen förlängt dansen med en minut.

Nu är jag hemma igen för att äta, duscha och fixa mig. Ikväll blir det fullt upp.
Jag har fått inbjudan till premiären av föreställningen Sofa(r) i Falkhallen och det ska bli väldigt kul. När man gick estet fixade alltid skolan biljetter till föreställningarna, så då var det aldrig något att ens tänka på.
Jag är bjuden på minglet innan föreställningen också, men det börjar om en timme så det blir nog tyvärr för tajt.

Föreställningen börjar sex och när den är slut så bär det vidare på hemliga äventyr!

Ni får en bildbomb från dagen när jag hunnit lägga över bilderna på datorn.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni var verkligen duktiga! och sicken tur med vädret. :)

2013-04-28 @ 07:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0