Days Like Today, I Could Really Have Needed The Old You

Nej ni, detta är inte min vecka.
Och det blir knappast bättre av att jag plågas av huvudvärk och yrsel...
Men tummen upp i alla fall för att helgen snart är här.

Efter jobbet väntade egentligen två danspass men det gick inte alls så först var jag med och brainstormade koreografi inför Dansens Dag/UKM och sen åkte jag hem.
Mormor och morfar var här så vi hade det lite trevligt med dom och sen har jag fixat lite nödvändiga grejer.
Har också sett klart The Vow, med Rachel McAdams och Channing Tatum. Snacka om vinst på förhand när man slår på med en kärleksfilm med tjejen från The Notebook och killen från Dear John, haha.
Dock kan den inte matcha dom tungviktarna.

Nej nu ska jag sova och hoppas att vakna med ett icke-värkande huvud och bättre humör. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0