Global Desires

Dagen kunde helt klart börjat bättre än genom att försova sig två timmar...
Full fart till jobbet sen kan jag lova och nu har jag ökat från två alarm till tre (sick!).

Träningsvärken var välkommen idag- hur jag än vrider/böjer mig så verkar jag hitta nya ömma muskler i ryggen, haha.

Idag var en träningsfri dag och den har ägnats åt att kolla upp femhundra saker.
Har mailat med lite danselever i Sverige för att få en uppfattning om skolorna jag söker och så har jag ännu en gång kollat på resor.

Jag är verkligen inne i en period då jag inte vill något hellre än att åka bort och uppleva nåt nytt! Vill se världen, träffa nytt folk och känna spänning i vardagen!
De senaste dagarna har jag varit helt såld på tanken att dra till Australien, men det passar varken plånboken eller kalendern är jag rädd.
Dock har jag fått upp ögonen för ett annat fjärran resmål som passar mitt schema mycket bättre...

Ni kan förresten gärna komma med tips om ni vill!
För perioden 8/6-15-6 eller 10/8-24/8.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ugglarps camping.... ;)

2013-04-04 @ 06:34:54
Postat av: Mari-Anne

Alltid roligt att planera och fantisera. Du hittar säkert något som passar. Kram!

2013-04-04 @ 13:37:18
Postat av: Dennis

Om du er snällt kanske du kan få låna din farbrors husvagn!

2013-04-09 @ 12:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0