It can't always be great

Som vanligt har torsdagen bestått av dans, idag ända från fem till tio.
Tyvärr började nerverna och pressen inför de kommande veckorna visa sig på sina håll idag, så det gick inte lika otroligt lysande som förra veckan.
Själv är jag lugn, allt kommer sitta när det ska det. Jag är väl så van vid kort preparationstid, haha.

Som grädden på moset så möttes jag på vägen hem av en wunderbar regnskur... Tack, jag fattar vinken!

Nejdå, nu ska jag ladda upp inför en helg fylld till bredden av dans.
Är det Dansens Dag-helg så är det.

Förutom en workshop imon och se en premiärföreställning på lördag så är det uppträdanden både i Falkenberg och Halmstad.
På lördag hittar ni oss på Rörbäckstorget klockan elva och på söndag i Figgarosalen klockan fem.
Båda är gratis, så passa på vetja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0