My Saturday This Week

Efter danspassen igår så bar det direkt av till mina kusiner för att fira lilla Michelle som fyller 5 imorgon.
Efter ett par trevliga timmar där så bar det av hemåt för årets första grillning.
Åh så gott!!

Vid den tiden hade tjejerna redan träffats för att börja förfesta, men jag tvivlade rejält på om jag skulle orka festa och framför allt gå ut.
Så jag tänkte att jag bara skulle umgås med brudarna hemma hos Alice och sen åka hem och däcka i min säng, men så blev det inte.
Jag hade inte varit där i många minuter innan tequilan åkte fram och ribban för kvällen sattes, haha.
Det var jag, Alice, Joanna, Veronika och så Alice lillebror Johan på ett hörn.
Sjukt kul förfest! Massa dans, musik, tequila och skratt.
Så när klockan var strax efter elva drog även jag med ut till Bratt, där det blev mer tequila och massa dans. Vi mötte upp Alex och Marcus och umgicks mycket med dom, och sen blir det ju så med utgång i Falkenberg att man springer på massa känningar.

Någon gång efter två var det dock färdigdansat för min trötta kropp och jag somnade redan i bilen hem, haha.
Men utekvällen som inte ens skulle varit någon utekväll blev galet lyckad!
Och det har jag mina galet fina vänner att tacka för!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0