No good Tuesday mood

Usch, idag har jag varit lättirtiterad och på hängigt humör utan att ha någon aning om varför! Trist!
Bland annat blev det en del inre svordomar åt kvinnorna framför mig på tåget som pratade och skrattade högt hela tiden när jag försökte sova, och till de gråhåriga tanterna som trängde sig före mig i kön på Pressbyrån. Just då kändes det smått ironiskt att deras generation brukar klaga så mycket på min...

Men jag är i ett soligt Göteborg och är påväg till Dansforum- det om något kan pigga upp humöret!
Även denna gång är jag själv och även denna gång ska jag ge mig an Jazzdans mellan/avancerad. Spännande enligt mina mått!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som en klassisk tisdag... :(

2013-04-09 @ 21:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0