Productive

Idag har det varit min "lediga" dag (efter jobbet, vill säga) och om jag får säga det själv så har jag varit riktigt produktiv!

Jag har kollat på MTV Movie Awards (man fick se den första trailern inför Hunger Games: Catching Fire- OMG snacka om årets mest efterlängtade film!), tagit en tupplur i soffan, tagit ett varmt bad och läst Fifty Shades, lagat pasta carbonara åt familjen, målat naglarna grönglittriga, fixat pappersgrejer inför auditions och betalar räkningar. Phew!
Den här dansfria dagen mitt i veckan är en perfekt vilodag efter den tuffa veckostarten och så får jag äntligen gjort lite nödvändigt.

Nu ligger jag på spikmattan (beroende) och kollar på Skärgårdsdoktorn. Sleepytime!

Nagellack är alltid så svårt att fånga bra på bild. Detta är egentligen mer klargrönt, och krävde fem lager...

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänk om man alltid var så produktiv! :)

2013-04-25 @ 07:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0