Sneak Peak

Strax innan sex drog jag, Joanna och Emma till Veronika för att hjälpa till med maten och att fixa oss iordning tillsammans.

Vid åtta kom resten av brudarna.
Veronika och Sofia hade mexikansk kväll med tacos och tequila.
De saknar sina boyfriends som är iväg i Thailand, så Veronika hade fixat pappfigurer av dom- hur kul som helst!!!

Vid halv tolv var brudarna lagom dragna (vissa mer än andra, haha) och drog vidare till Bratt- och jag till min säng.
Jag ska upp om mindre än sex timmar, vilket inte är jätteparty direkt, men jag har haft en supertrevlig kväll så det får det vara värt.


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja pappfigurer kan va bra, protesterar aldrig, nickar bara till allt.

2013-04-01 @ 13:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0