Surprise

Föreställningen var megabra!
Mycket bättre än de flesta andra moderna föreställningar som vi fick se under gymnasietiden.

Sen snackade jag en stund med Felicia innan jag drog en snabbis till Moas förfest.
Där var Joanna, Emelie och Filip och folk började redan bli smått lulliga.
Haha så sjukt random att Joanna hade med sig vin i en sån shaker som man dricker proteindrinkar i!

Vid åtta drog vi vidare till Harrys, där vi var ett gäng på 10 pers som överraskade Simon och Adam som precis kommit hem från 3 månader i Thailand.
Dom blev bra överraskade och vi hade supertrevligt!
Jag åt lamm och sen delade jag och Alice på rabarberpaj- yum!

Sen drog de andra vidare till White Party på Bratt (därav såg jag ut som en student) men jag kände att det var dags för mig att dra mig hemåt, med tanke på dagens dansande i Halmstad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0