T to the U the ES the DAY

Tisdag idag och jag mår bättre.
Förstår mig verkligen inte på min kropp ibland... Jaja, vem gör det liksom?

Just nu sitter jag ganska frustrerad på tåget till Gbg.
Normalt sett har jag ju alltid dötid innan dansen som jag brukar ägna åt att kolla på andra pass och stretcha, men just idag när jag för en gångs skull har ärenden att hinna med så ska såklart tåget vara försenat... Just my luck, haha!

Men jag har hunnit med ganska bra grejer här på tåget.
Jag ägnade en halvtimme åt att snacka med en saknad Klara om dans, auditions och sånt.
Galet länge sedan jag träffade den bruden! Busy busy people.

Sen har jag och Veronika smidit älskvärda resplaner!
Jag har ju - som de flesta andra- känt att jag någon gång inom de närmsta åren vill göra en längre resa, men haft stora problem med att hitta en respartner som jag vill spendera månader med, som har råd, tid och vill till samma destinationer som mig.
Det är ju liksom inte som typ bio- vi tar det du vill denna gången så får jag välja nästa, haha. Aningen för mycket pengar involverade.
Men Virre passar in på alla kriterier och med våra planer vill jag bara hoppa fram 1,5 år i tiden och kunna åka nu, haha.


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Fin bild på Er sen i somras.

2013-04-16 @ 22:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0