The begining of an exciting week

Ja, det är helt sjukt vilken spännande vecka som väntar!
Min första audition för dansskola, min 20-års dag och så UKM.
Det är så mycket nerver och spänning i mig att jag knappt vet vad!

Veckan började dock som vanligt med jobb, följt att Monicas jazz och Viccans street. Båda passen gick väldigt bra och det kändes bra i hela kroppen inför auditions!

Väl hemma igen strax innan tio så skulle jag såklart fixa allt i sista stund... Att jag aldrig lär mig!
Men nu är allt färdigt och ligger och väntar i en fin "liten" hög mitt på golvet.
Först imon blir det jobb som vanligt men jag slutar en timme tidigare för att hinna med mitt tåg.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till! :)

2013-04-30 @ 06:24:26
Postat av: Mari-Anne

Önskar Dej ett riktigt trevligt och givande besök i Linköping. Kram från Nysäter.

2013-04-30 @ 14:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0