This Friday Night

Efter jobbet åkte jag in och fixade några ärenden i stan och sen hämtade jag upp Joanna för att åka och storhandla inför kvällen.
Kvällens planer var nämligen tacos- och filmkväll, och hemma hos mig mötte vi upp med Lollo och Ulrika. Eve och Patte var hemma och fick också vara med (snäll syster jag är, haha).

Det blev tacos i stora lass och en massa tjejsnack innan vi drog oss till soffan och startade Les Miserables.
Det var bara jag som hade sett den förr, och den var lika bra nu!
Lollo hade dessutom bakat massa goda muffins, så vi förblev mätta kvällen lång, haha.

De drog vid halv ett, efter en riktigt mysig kväll!!
Nu har jag förberett inför en otroligt intensiv morgondag, men det är så mycket tankar att det blir svårt att sova.
Förutom barndansen blir det danslärarmöte och därefter drar filminspelningen igång!

Jag har läst igenom mitt Call Sheet (all info inför morgondagen) och samtidigt som det känns riktigt proffsigt så känns det lite läskigt, för jag förstod först knappt hälften av alla begrepp och förkortningar, haha.
Call time, M/K och Set time är några av formuleringarna som kommer susa runt i mitt lilla huvud inatt.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0