Yesterday

Igår efter jobbet så bar det av till kära Götet. Denna gången ringde jag faktiskt innan och kollade så att det verkligen var klass!
Johanna var tyvärr fortfarande dålig i ryggen, men Martina vickade, och det är ju alltid kul och lärorikt att ha någon ny.

Tanken var att jag på tåget hem skulle sitta och njuta av melon, apelsin, blogga lite och läsa Fifty Shades. Ha det allmänt bra alltså!
Men pga två inställda tåg och en massa JB-fans som var påväg hem så var tåget överfullt redan i starten i Göteborg och jag fick stå upp- argh!!

På tal om Justin Bieber förresten- fasen vad illa att han möttes på flygplatsen av fans som skrek massa elaka saker om honom och Selena. Inte konstigt att han hade mask påväg in till hotellet.
Kom igen, ni vill väl att han ska tycka om Sverige och vilja komma hit igen eller?!
Jag är inget jättefan eller nåt, men snubben har ett gäng bra låtar och är en megaartist- lite mer respekt förtjänar även han...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0