2013-08-17

Igår vid lunchtid när vi i princip var påväg att lämna hotellet så kom först Kalle och sen Jenny med ett bihang på fyra andra från festen upp på vårt rum, så vi begav oss ut på stan allihopa. Perfa!
Det blev stopp på Espresso House (Frapino såklart), Systemet och några affärer innan vi skiljdes åt.

På kvällen hade vi bokat bord på Tempels uteservering och eftersom det förutom restaurang även är ett populärt uteställe så stannade vi kvar tills efter midnatt.
Guuuuud vilka goda drinkar vi drack!
För min del blev det först Frozen Margarita med hallon och sen fastnade jag totalt för Mango Fushion och drack ett par såna. Himmelska!
Vi fick även se en liten Michael Jackson-tribute, där de bland annat dansade på taket. Nice!

Väl tillbaka på hotellrummet fick vi alla en liten flipp och körde kuddkrig/knuffa ut Kalle ur sängen.
Tjejerna vs Kalle- booyeah!
Skrattade så att jag grät!
Men sen dog vår energi ut och alla var rätt tacksamma över att lägga sig och sova, haha.


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

En givande och rolig helg förstår jag. Lycka till nu när Du tar steget och flyttar till Gbg. Önskar att Du får jättemånga trevliga studiekamrater. Kram!

2013-08-18 @ 22:17:12
Postat av: Mamma

Ingen risk att Ni har gått hungriga och törstiga i alla fall....

2013-08-19 @ 06:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0