Brunchsöndag

Dagens nollningsaktivitet var brunch på Hälsovetarbacken, så efter att ha sovit länge och slängt i mig en kopp te var det bara att bege sig dit och njuta av toast, våfflor, bacon m.m.
Och trevligt sällskap såklart!
Vi var inte så många sjukgymnaster där, men vi sju som var där hade det riktigt trevligt.
Det är vid såna här tillfällen man har bättre chans att lära känna varandra.
Det gäller egentligen hela nollningen- ska ni börja plugga så gå en massa på nollningen!
Man får ett jäkla försprång med att lära känna folk.

Vädret har varit toppen, så när jag kom tillbaka till lägenheten satte jag mig ute på min minialtan och njöt.

Som ni ser i inlägget nedan så är jag numera helt färdiginflyttad och jag har lagat mat för första gången här.
Det blev pasta med en het tomatsås, och ett par matlådor på det.
Studentliv here I come.

Jag är rätt nöjd med mig själv, småpirrig inför imon och framför allt taggad.
Då förtjänar man att luta sig bak i fåtöljen, äta lite godis och kolla på Pretty Woman.


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Bra att bli bekant med flera innan själva skolan börjar. Lycka till och ha det så bra. Kram.

2013-08-26 @ 10:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0