Dags för lite cheerleading igen

Just nu sitter jag på tåget och är när som helst framme i Göteborg.
Jag har ju koll på perrongerna i alla fall, vilket är tur eftersom jag inte hade med mig någon som kunde rätta mig, haha.

Jag kompade ut dagens två sista jobbtimmar för att säkert hinna i tid till uttagningen.
Lite surt att uttagningen är mellan 18-20 men jag i värsta fall är borta 15-23!
Så kan det gå när buss- och tågtider inte vill klaffa ordentligt...

Uttagningen idag är Wildcats andra, eftersom så många inte kunde det förra datumet.
Jag ser det som ett extra träningstillfälle inför Cougars try out och en chans att bli ett bekant ansikte för tränarna.
För er som är nya här på bloggen eller bara helt enkelt glömt så är Wildcats föreningens elitlag, så jag räknar inte direkt med att komma med, eftersom mina erfarenheter i stunt och bygg dessvärre är noll.
Man kan dock spana in var nivån ligger inför kommande år, så man blir extra motiverad till att satsa!

PUS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0