En till tripp till det stora varuhuset

Dagen började på tok för tidigt med tanke på när jag kom i säng!

Lollo hämtade upp mig halv nio och så åkte vi till Ullared.
Först var vi på Glasögonfabriken eftersom mina glasögon bokstavligen talat är 10 år gamla och jag vill ha ett par jag känner att jag faktiskt kan synas ute i.
Dock var mitt synfel tydligen så krångligt att jag får komma tillbaka på fredag då någon annan optiker är där... Whoop...

Sen blev det såklart en tripp till Gekås, för att plocka ihop lite småsaker och faktiskt kunna kolla runt lite.
Bland annat hittade jag ett fint smyckesskåp, massa skolgrejer och tråkiga men ack så nödvändiga torrvaror till matlagning och bakning.
Nu kan jag inte komma på en enda sak jag saknar till lägenheten! Feels good!
Ja, förutom kylvaror då såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0