Hitta vad du brinner för

Tanken var att jag efter träningen skulle skynda som tusan in till centrum och haka på dagens nollningsaktivitet- Pubstadsvandringen.
Många har taggat för den och många äldre elever säger att det är en av de bästa aktiviteterna.
Och let's face it- jag behöver verkligen en rundvandring bland utelivet här, känner mig ju helt clueless.

Tyvärr sprack min plan.
De andra började redan sex och sen när jag var inne i stan kvart över åtta sa de att det inte var någon idé, då de snart skulle hem.
Surt sa räven, men så blir det.

Och det var värt det, för jag trivs som fisken i vattnet, handen i handsken och alla liknande klyschor, både med laget och själva cheerleadingen.
Kan vara det som passat mig bäst någonsin av mina aktiviteter...
Only time will tell, men det ser riktigt jäkla lovande ut! Love it!

Och nu innan pendeln hem så stod jag en stund på stationen och snackade med sjukt härliga Meia, innan hon faktiskt åkte mot Varberg.

För min del får det bli att försöka hinna bränna lite plugg nu om jag orkar innan sängdags, men de två senaste dagarnas föreläsningar har varit om grejer jag har hyfsad koll på sedan innan- så nu är jag mer peppad.
Och så fick vi veta att det räcker med 65% rätt för att klara tentan- halleluja!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0