Min lägenhet börjar likna ett hem

P-H-E-W!
Vilken lång, men rolig dag!
Åååh det ska bli bra spännande att flytta ändå.
Men fortfarande lite ångest. Trivs ju så bra här hemma också.

Lunchpriserna på ikea är fasen inte illa- kan nog allt vänja mig vid att ha det på gångavstånd hehe...
Vi hittade allt vi skulle och till ett bra pris- två tummar upp!

Vi hann inte få riktigt allt monterat och framför allt smågrejer återstår att packa upp.
Jag har dock aldrig förr känt mig så händig!
Monterade ihop soffbordet, fotpallen, klädställningen m.m.
Överraskade till och med mig själv.
Men visst hade jag inte kommit en tiondel så långt utan mami och papis enorma hjälp!
Guld, guld och åter guld värt!

Jag tänker faktiskt inte visa några bilder förrän jag är mer färdig.
Dock kan ni få kika i mitt kylskåp, som just nu verkar tillhöra någon med alkoholproblem...!
Det är egentligen inte så illa som det ser ut- passade på att ta med alkoholen nu när vi körde bil eftersom det väger svinmycket (22 kg!). Det är ju inte direkt så att det kommer vara slut efter en helg eller två...
Och så har jag ju faktiskt tre veckors nollning som väntar- whoopwhoop!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0