Nervös

Idag känner jag mig som en äkta nybörjare i Göteborg.
En sån som förlitar sig på iPhones kartor och sen tvingas gå runt i cirklar...
Nu senast missade jag min buss med en irriterande minut och får det tajt som tusan.

Mitt första uppdrag inne i stan var att få tag i årets viktigaste kurslitteratur.
Jag hade beställt den från Adlibris men fick efter två veckor mail om att den var slut på lager, och då blev det jäkligt bråttom!
Efter mycket om och men hittade jag till slut till Studenternas hus och Studentbokhandeln, så nu har jag min drygt 1000 sidors "Bibel", en kroppatlas och en dvd.
Bläddrade igenom dom lite lätt och började undra vad tusan jag gett mig in på egentligen, haha.

Dagens nollningsaktivitet är en stadsvandring med utmaningar och därefter pub på kårhuset, men jag är istället påväg ut till Bergsjön för try out för Cougars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0