One of many First's

Rubriken dedikerar jag till er Fifty Shades-läsare där ute. Ni andra får klura på det.

Kvällens "First" är ju att det är min första natt i lägenheten.
Man kanske vore fira med något flashigt, men jag har mått skit och knappt orkat resa mig ur fåtöljen.
Hostmedicin, nässpray och dubbla lager kläder- booyeah...
Därför blev det så simpelt som flingor pch en kopp grönt te ikväll.
Tyvärr har jag inte heller orkat plocka så mycket, så här är fortfarande kaos.

Jag fick i alla fall ett sent besök här i min ensamhet.
Dock inte i mänsklig form utan i min lilla bonus som följde med lägenheten- en gammal katt som använder hela huset som han vill.
Gosig som tusan är han så gärna för mig!

Nehe, man får väl bädda ner sig rejält nu då och hoppas att man mår bättre imon.
Då väntar sjukamp och sjukgymnasterna är regerande mästare så vi har pressen på oss.
Bring it!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att Du mår bättre och orkar vara med på 7 kampen. :)

2013-08-20 @ 06:36:55
Postat av: Mari-Anne

Nu får vi hoppas Du känner Dej friskare än igår. Hur skall Du annars orka med nollningsveckorna. Ha det så gott, Du och Nisse.

2013-08-20 @ 11:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0