TGIF

Äntligen fredag och helg!

Jag har fixat med lite grejer som har stått på min To-Do-list hela veckan (hehe) och ska nu bege mig på en promenad mot Vallarna.

Klarisen slutar jobba nio och då följer jag med henne till Halmstad.
Shit, det var riktigt längesedan jag var där nu och jag saknar folket rejält, men även staden en del också.
Jag och Klara hade ju tänkt umgås en himla massa i sommar, men så visade det sig att jag jobbar dagtid och hon kvällar. Fail...
Så det ska bli riktigt mysigt att umgås ikapp lite!

PUSS

ps, visst är mitt rum fint nu?
pps, ja, jag försöker få bort mina naglar inför nästa vecka.
ppps, mitt hår har blekts otroligt mycket på dessa veckorna!


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Trivs Du i tröjan nu?

Svar: Absolut!
Hold your dreams

2013-08-02 @ 22:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0