Trivs något enormt

Åh, vi har det nästan för bra här uppe!

Jenny (som vi känner genom Veronika då de går i samma klass i Nässjö) hade en g-r-y-m-t rolig och trevlig födelsedagsfest hemma hos sig!
En massa nytt folk men alla klickade jättebra och man umgicks med allihopa.
Dessutom hade hon sjukt trevlig familj som hjälpte till med allt.

Det var knappt så man ville åka in till stan, men krogen var också på topp!
Vi var på Jaguar, ett rätt stort ställe med flera dansgolv och barer, och det var lagom fullt med folk.
Vi dansade som tusan tillsammans och för mig hamnar denna krogkvällen högt på min topplista.
Extra kul också att Kalle tog sig dit för att joina oss.
Måste säga att det var jättekul att vi hade lyckats dölja för honom i månader (!) att vi skulle hit och sen plötsligt stod utanför hans lägenhet!
En av de mest lyckade överraskningar jag har varit med om!

Strax före stängningsdags (allt stänger två) drog vi oss för att slippa garderobsköer och hinna äta, men jag mådde inte topp. Usch, hostan hade kommit tillbaka för fullt.
Så efteråt drog vi oss tillbaka till vårt hotellrum och gosade ner oss i vår stora sköna säng!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0