Trött på att vara krasslig

Just nu sitter jag på bussen mot Slottsskogen.
Det är rätt bra smidigt faktiskt- jag rullar på min cykel (nedförsbacke) typ fyra minutet till Lindome station och där hoppar jag på en buss som bland annat går till Sahlgrenska. Inga byten eller nåt. Sweet!

Dagens nollningsaktivitet är som sagt Sjukamp, och det verkar skitkul!
Dock har jag hostat som ett fån och vaknade av att jag var så täppt att jag knappt kunde andas, så jag agerar hejaklack idag...
Eller ja, i tanke och kroppsspråk i alla fall, för min röst är ju inte stark nog att stå och gapa...

Nu låter jag nog superbitter, men det ska faktiskt bli skitkul ändå!

Bild från förra veckan. Är klar för sent för att hinna ta någon bild, haha.


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja, vi önskar också att Du skall bli kvitt förkylningen. Hoppas morgondagen i alla fall går bra. Kram.

2013-08-20 @ 22:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0