Vänner av högsta kvalité

Hittills har jag haft en riktigt mysig lördag!

Jag och Johanna sov länge och gav oss sedan direkt ut på en pw innan vi skulle möta upp Ulle i Mölndal.
Tillbaka i lägenheten, som var Ulles premiär, drog vi ihop en stor mysfrukost.
Det var där Ulle fick den snygga smoothiemustachen som är på bild nedan, haha.

När Johanna stack på träning passade jag och Ulle på att snacka en himla massa.
Hon flyttar till Köpenhamn imon för att plugga, så vi hade ju en hel del gemensamt att snacka om.
Usch, undrar hur lång tid det tar innan man får träffa henne igen...

Sen tog även vi en pw, till Kållered. Lite mat, lite bra-att-ha grejer och sen var det dags för henne att sätta sig på tåget hem igen.
Stort lycka till i Köpenhamn nu UlleBulle!

Sen har jag gjort sådär roliga vuxengrejer- handlat, dammsugat och diskat.
Men nu är jag påväg in till Gbg för mitt första cheerleadinguppdrag.
Cougars plus klubbens avancerade lag i senior och junior, Wildcats och Bobcats, ska vara med på Midnattsloppet.
Det kommer kännas riktigt bra att för första gången ta på sig cheerleadingdräkten.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0