Fullspäckad lördag från morgon till natt

Tjenare bloggen! 
Jag har ju råkat hamna en dag efter med mina uppdateringar, men idag ska jag nog allt komma ikapp!
 
Lördagen blev intensiv från början till slut! 
Efter för få timmars sömn var det bara att masa sig upp tidigt för Uppdrag Hemflytt.
Ni därute som flyttat vet ju att det tar en jäkla tid, men vi var faktiskt förvånansvärt snabba! 
Så nu har jag lämnat Lindome helt bakom mig och är officiellt helt hemflyttad till Falkenberg- and it feels good!
I alla fall för stunden så känns det definitivt bäst såhär! 
 
Kvällen spenderades sedan hos Lollo och David med dom, Lollos syster Evelina (japp, samma namn som min- Fun fun) , Joanna, Veronika och PELLE! 
Pelle är äntliiiiigen hemma från Umeå på jullov och man ville typ krama ihjäl honom. Den jäkeln hann ju bara vara hemma ett par månader efter Australien-resan innan han stack igen...
Då tycker jag det är mycket bättre att plugga inom en 10-mils radie, som mig och Veronika! 
 
Det blev en galet lyckad liten hemmafest. Den absolut bästa sådan sen jag minns inte när!
Jag kunde som ensam nykter ha lite extra roligt åt de andra, som fick i sig en hel del, haha.
 
Det tog dock emot rejält att ställa detta alarmet...
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Hoppas det kändes bra att jobba och träffa arbetskompisarna på arbetstid och inte bara som på fest i fredags.

2013-12-22 @ 22:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0