Julafton

Min julafton var ungefär som de brukar, och den var superdupermysig!
Kyrkan på förmiddag, upp till mormor och morfar efter lunch, Kalle Anka, jultomeuppdrag för mig&morfar, julbord, Karl-Bertil Jonssons jul, julklappsöppning, Svensson Svensson och slutligen paketleken.
Jag måste påpeka att jag faktiskt gav mig an att smaka på risgrynsgröten, för första gången på några år.
Varken tumme upp eller ner blev min bedömning, men jag smakade i alla fall.
I övrigt så åts det, som väntat, en himla massa och både mat- och sockerkoman var total!
Jag var ju lite rädd att julkänslan skulle saknas iår, men jag behövde egentligen aldrig oroa mig.
Stort tack till finaste familjen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0