Myslördag

Eftersom jag är på minicamp med cheerleadingen nästa vecka när det egentligen är juluppvisningar så var jag istället igår i Falkhallen och kollade på mina gulliga, underbara och saknade pluttdansare.
Som väntat var de så duktiga så och supergulliga när de dansade till låtar från Herkules, familjen Flinta m.m.
Eftersom jag inte hade någon brådska passade jag på att ta mig både till och från stan till fots. Om man bara hinner är det ofta skönare så! 

Kvällen spenderade jag hos Lollo och det blev en klockren tiopoängare i mysfaktor!
Vi lagade god mat, drack lite vin, tog en lång promenad och satt ett par timmar snackades i soffan medan det dracks te och åts godis.
Vi till och med spelade piano och sjöng.
Långt ifrån någon proffesionell eller ens någorlunda skicklig nivå, men var lika trevligt ändå! 


PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Förstår att Ni hade det mysigt.

2013-12-01 @ 22:09:13
Postat av: Ulrika

Avis!! Vill också vara med. Saknar er så sjukt mycket! Har bara tre tentor nu innan jul, sen åker jag till USA, sen har jag tenta vecka 4, sen skidresa vecka 5, och sen är jag ALL YOURS och kommer och tvingar er att umgås med mig!

2013-12-02 @ 22:24:21
URL: http://oblivion.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0