Storm, igen...




Som ni ser har kollektivtrafiken varit i stor fokus idag! 
Egentligen vore man inte klaga- varken olyckan på morgonen eller stormen nu ikväll är ju deras fel- men visst är det surt ändå.
 
Vid tolv tvingades jag väldigt snabbt ta beslutet om jag skulle ta sista tåget hem till Falkenberg och kanske inte kunna komma till Göteborg igen förrän på lördag, eller tvärtom.
Här uppe hade jag grupparbete, träning, en skoldag och ett cheercamp som jag riskerade att missa, så jag valde att stanna och sova i lägenheten.
Det ska dock poängteras att mina gullelärare sa att de absolut förstod om jag ville komma hem och att det var ok.
Vi har underbara lärare i sjukgymnastkurserna- just so you know.
 
Nu när Rochella duschat klart är det min tur och sen blir det nog sängdags.
En liten mini-sleepover när det stormar ute är aldrig fel! 
 
Min matsäck när jag ska vara borta från morgon till kväll, hehe.
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja, vilket oväder det blev. Nu har vi snöfall och stark vind och temperatur på strax under O. Gott att vara inne i goa värmen. Skönt att Du kunde vara kvar i Lindome för kollektivtrafiken är väl helt stängd. Må så gott.

2013-12-05 @ 22:05:05
Postat av: Mamma

Ja, sicken dag det blev. Hoppas att det löser sig med det praktiska idag. Kram Mamma

2013-12-06 @ 06:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0