Få ord kan beskiva hur mycket vi vill ha dessa biljetterna!

Denna söndag har mest ägnats åt att förbereda mig för natten- alltså vila och sova, haha.

Har sett de allra sista avsnitten av Desperate Housewives med mamma och Eve, och vi grät nog alla en skvätt.

Nej nu ska jag försöka tvinga i mig ett par timmars sömn.

Jag ska till Joanna halv två och då börjar Operation Få Grymma Beyoncé Biljetter.

Hade det varit sommar hade vi köat redan nu, men i minusgrader får man tyvärr ha en annan plan.

Det lär bli kallt, men förhoppningsvis får vi de biljetter vi vill ha och då blir det så värt det!

Beyoncé – Best Thing I Never Had

Beyoncé – Run The World (Girls)

Beyoncé – If I Were A Boy

Beyoncé – I Was Here

Beyoncé – Love On Top

Beyoncé – End Of Time

Beyoncé – Broken-Hearted Girl

Beyoncé – Ave Maria

Beyoncé – Single Ladies (Put A Ring On It)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0