En lugn tisdag

Tröttheten har kommit till viss del idag, så det har blivit en lugn tisdag för min del.

Idag är det fettisdagen (konstigt namn) så jobbet var schyssta och bjöd på semla- inte fy skam.

När jag kom hem väntade ett litet paket på min säng- det var del två och tre av Fifty Shades of Grey som hade kommit.
Det började läsas direkt, haha.
Nu ska till och med mamma börja läsa dom, fast på svenska. Jag tror nog inte jag kommer diskutera dom på samma sätt med henne som med mina kompisar, haha.


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ser gott ut med semla. Njut!!

2013-02-12 @ 22:26:05
Postat av: Ros-Marie

Haha, nej vi skall nog inte diskutera de böckerna... Schyssta underlägg Ni har på CDon...

2013-02-13 @ 07:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0