En vanlig dag i Rebecca-mått

Mitt juluppehåll blev ju lite ovanligt långt, men idag var det en dag som ofta varit vardag för min del.

Uppe med tuppen, jobb 7-16 och därefter direkt iväg till Falkallen och dansa till klockan nio. Vi kör nämligen en ny BWP-show den 2a mars. Spana in det om ni är intresserade av kombinationen rock och dans.

Nu säger både kropp och huvud när som ett välförtjänt godnatt. Denna fullspäckade dagen och min hemska förkylning (som helt plötsligt dök upp i natt...) har kört slut på mig totalt- kan knappt lyfta fingrarna för att skriva detta, haha.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag var också helt slut igår utan någon dans... ;)

2013-02-22 @ 06:57:42
Postat av: Mari-Anne

Du lyckade i alla fall att skriva!!!!!

2013-02-22 @ 14:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0