Finally a good sign!

Dagen kunde knappt börjat sämre.
Låset hade frusit fast och jag fick trotsa halkan och kylan för att slänga mig på cykeln och sätta full fart mot jobbet.
Åkte på ett dumt och jobbigt astmaanfall och klantig som man är så hade man ju inte med sig medicinen, eftersom att jag egentlien skulle kört bil och det inte brukar resultera i sådana anfall. Well well, lesson learned!

Efter jobbet drog jag till Lindells så att Towe kunde fixa min utväxt.
Man känner sig nästan som en helt ny person efteråt, haha.
Blond som tusan nu igen då alltså.
Blir dock lite sugen på förändring nästa gång...

Därefter blev det Dans Fuego på Friskis med Jill och Linnea.
Svettigt, kul, tufft och det första hela träningspasset som jag klarat av sedan detta året med influensa och kvarhängande symptom fick en seg start.
Glädjeskutt på det! Finally!

Hemma igen kollade vi på Maria&Mindy (hade aldrig kunnat tro att jag skulle gilla det) och nu ser jag senaste VD så jag och Mikaela kan diskutera det imon på jobbet. Så skönt med en som är helt besatt av samma serier som jag, tihi.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Var hade Du lås-sprayet?

2013-02-20 @ 10:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0