Finally decided not to settle with what's close to home and familiar. Time for a challenge

(Extrem Vampire Diaries-nörd som jag är så måste jag bara säga att förra veckans avsnitt absolut vad bland de bästa jag sett! Wow vilken känsla!)

Idag kunde jag faktiskt sova ut lite, för jag skulle inte vara i stan förrän nio. Skönt!
Istället för att jobba så var jag idag på fackutbildning. Kände att det kunde vara bra att få bättre koll på vad jag varje månad lägger 620 spänn på, haha.
Det var mer intressant än man kan tro faktiskt, men rätt bra rörigt och jag är mest glad att andra sköter allt med rättigheter, förhandlingar osv åt mig.

Nu sitter jag på tåget mot Göteborg och Dansforum.
Etter två år av löften till mig själv så ska jag äntligen gå på Johannas jazz.
Varje termin har jag varit så extremt fullbokad med plugg, jobb, danskurser och föreställningar att det inte har funnits tid.
För det blir ju ändå totalt 3 timmars restid för ett pass på 1,5...
Så nu blir det upp till bevis ifall det är värt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0