I Feel Good

Johannes jazz var superbra!
Kändes kul att dansa för mina lärares lärare!
Både Helena och Monica brukar/brukade ta Johannas jazzklasser och Helena var med även idag.

Det var kursens typ femte gång men jag tycker ändå jag hängde med förvånandsvärt bra! Ge mig någon vecka bara!
Framför allt på diagonalerna gick det finemang och jag körde årets första trippla piruetter- wihoo.

Svetten rann, benen stakade och det var precis som det skulle!
Dessutom fick jag och Helena bokstavligen talat springa för att hinna med tåget hem haha.
Väl i Falkenberg väntade min nya privatchaufför på mig- Eve tog körkort idag!! Så himla kul för henne!
Och jag har ju kört en himla massa för henne och hennes kompisar i två år så nu är det bara för henne att börja betala igen, haha.

PS, klockan är snart tolv och jag är piggpiggpigg. Not Good med tanke på att imon väntar jobb 7-16 och dans 17-22...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0