Med snötäckta granskogar utanför fönstret

God morgon fina läsare!
Medan de flesta av er troligen går upp ungefär nu så har jag redan varit vaken i fyra timmar.

Först tog jag tåget till Halmstad och nu sitter jag på nästa tåg, för att komma till Nässjö och Veronika.
Hon flyttade ju dit för att plugga i höstas och jag har inte varit där en enda gång! Känns jättehemskt, men de första lördagarna har jag ju barndansen och under juluppehållet så var hon i Falkenberg varje helg och jobbade.

Men nu har ungarna sportlov och Veronika är kvar i de småländska skogarna, så då passar jag på att göra min premiärvisit.
Tåget tar två och en halv timme men jag håller fast vid att jag trivs rätt bra på tåg!
Köpte med mig frukost, har sett två avsnitt av Vampire Diaries (O-M-F-G säger jag bara!!), Spotify är min trogna vän, de snötäckta granskogarna är fina och jag och min kudde har även hunnit med en tupplur.
Men nu är jag snart framme!
Mest spännande ska nog bli att se hennes lägenhet- det är ju trots allt design hon pluggar.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Hälsa henne så gott och ha en mysig helg.

2013-02-23 @ 16:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0