Not spending half of what I used to

Idag efter jobbet tog jag och Lollo en tur till GeKås.
Jag hade, förutom för att handla julklappar, inte varit där på jättelänge, så det passare bra att kunna gå runt i hela butiken en lugn och regnig måndag.

Förr var jag världens impulsköpare på GeKås och handlade alltid mest av oss kompisar, men jag har blivit mognare (tråkigare? Haha).
Dessa ljushållare, som kändes väldigt "mig", ett par snyggt passande jeans och lite småsaker var allt som följde med mig hem.
Troligen första gången ever som jag handlat för mindre än Lollo, haha.
Dock bor hon ju inte hemma längre och köper helt andra grejer, hehe...

Annars har jag inte hunnit med mycket mer än att kolla på Top Model med Eve.
En mysig måndag med två fina helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0